Är det rätt?

Jag har funderat på om det är rätt att skriva ner mitt liv i en blogg. Om det verkligen hjälper andra. Jag har funderat på vad som skulle hända om någon förstod att det var jag, hur pappa skulle reagera och hur allt skulle bli. Jag tänker inte sluta blogga och jag tänker inte lämna er oventandes om min framtid. Jag gillar verkligen när ni delar av er av era egna historier också och när jag får chansen att hjälpa er. Alla har sina egna vägar till att komma framåt och detta är min.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag tycker att du ska göra som du själv vill och inte göra som andra vill, denna blogg tillhör Dig och ingen annan. Fortsätt skriv så länge du vill =)

2010-08-26 @ 05:15:19
URL: http://www.pojjsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0