Svar på frågor

Va roligt att ni hade lite frågor. Dock kan jag inte svara på allt än, då det kommer komma i inlägg inom en snar framtid. Men lite kan jag svara på. 

1. Har du kvar "henne" i ditt liv? Ja, hon är kvar, än så länge får jag nog säga.

2. Hur är din kontakt med din pappa idag? Den är väldigt bra. Som den alltid varit. Jag kommer aldrig kunna bryta den då han är så viktig i mitt liv men jag önskar att jag kunde stå på mig så mycket mer mot honom.

3. Var fanns alla andra vuxna i ditt liv, mormor/morfar, farmor/farfar, syskon och övrig familj? Jag var mycket hos mormor och morfar. Mormor försökte prata med pappa men det gick aldrig. Det kommer faktiskt upp ett inlägg om dom idag. Mina syskon flyttade tidigt eftersom dom är så pass mycker äldre än mig.

4. Hur gammal är du nu? Jag är 21 

5. Visste J om hur du hade det hemma? Ja det visste han.

6. Är det du som är i headern? Nej det är inte jag
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0