En dag bara vi

Tänk om jag kunde fått en dag till. EN dag. Vi har dagar som bara går utan att vi vet vad vi egentligen gör med dom. Tänk om jag kunde få en dag till att träffa dig. Jag hade ställt oss framför en spegel och pekat ut våra likheter, jag hade blundat och bett dig säga mitt namn. Jag hade frågat om det var hon som höll mig i handen när jag tog mina först steg. Jag hade kramat dig, legat på din arm och bett dig att läsa en av alla sagor från när vi var små. Jag hade velat höra vad du förknippade med mig och bett dig berättat minnen bara vi kunde ha tillsammans, men framför allt hade jag velat visa vad jag är och vad jag blev. Allt det där du aldrig han få ta del av.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0