om svaret från Jack

Det tog en lång stund från att det plingade till i min dator tills att jag vågade öppna mailet. Vad skulle jag mötas av? Vad skulle det stå? Ännu mer ilska? Ännu mer hårda ord? Helt plötsligt visste jag inte om det var någon bra idé att skicka de där mailet. Men tillsut tog jag mod till mig och öppnade det.

Avsändare: Jack
Vet att jag inte borde inte göra detta men efter dig ha det aldrig vart en annan tjej som dugit och jag älskar dig fortfarande. Det går inte en dag utan att jag tänker på vårt barn och inga droger i världen kan dämpa dom tankarna! Em det slutade inte bra men du ska veta att nu när jag lämnade lägenheten och rensade ut så hittade jag ditt brev som du skrev till mej på sjukhuset och nu ligger det med i väskan hit. En plats i min soffa och hjärta har du alltid! Hoppas allt går bra för dej ♥

Det kanske låter konstigt men det var en klump som försvann från min hals. Han hade svarat, han var inte arg. Nu kunde jag gå vidare. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0